Tuesday, October 17, 2006

Misteri atau Benar? BENAR DALAM MISTERI.


Kenape Misteri..sbb benda sihir/menggunakan medium halus. Tidak boleh dibuktikan melalui keadah sains. Kenape Benar..sbb ade yang berjaya merangsang pompuan dgn ayat ini. Yang x berjaya tu banyak faktornya: tidak cukup yakin, ayat salah, alat tak mencukupi, gadis ada pendinding, "tak berbakat"??, tempat tak sesuai dll...

Cuma sekareang ni kite bersungguh2 nak carikan ayat tersebut. Ade yang dah paparkan ayat tu, ade yang malu2/rasa bersalah nak cakp(takot dosa), ade yg lupe sejak masa belajar dulu, ade plak saja nak buat rahsia. Tak kirala ape alasannya... saya ingin membuat rumusan di sini.

Kenape Misteri..sbb benda sihir/menggunakan medium halus. Tidak boleh dibuktikan melalui keadah sains. Kenape Benar..sbb ade yang berjaya merangsang pompuan dgn ayat ini. Yang x berjaya tu banyak faktornya: tidak cukup yakin, ayat salah, alat tak mencukupi, gadis ada pendinding, "tak berbakat"??, tempat tak sesuai dll... Cuma sekareang ni kite bersungguh2 nak carikan ayat tersebut.

Ade yang dah paparkan ayat tu, ade yang malu2/rasa bersalah nak cakp(takot dosa), ade yg lupe sejak masa belajar dulu, ade plak saja nak buat rahsia. Tak kirala ape alasannya... saya ingin membuat rumusan di sini. Segala kesan/akibat, pantang larang semua tanggung sdn berhad.

1) 'kum fayaa kum mim fayaa mim" pastu sambung 'aku menggosok ibu jari ku ini sebagaimana aku menggosok kelentit si ( nama mangsa...tp kena tau nama bapa dia)...pastu pakai minyak cap kapak bubuh sikit kat kuku ibu jari (aku x ingat tangan kanan or kiri..rasanya kalau bab jahat tangan kiri kut..pastu jari kuku jari telunjuk mengosok kuku ibu jari).

2) carik duit 5sen tahun 1994 ngan lada hitam dikisar dengan menggunakan lesung tumbuk yang diperam ngan coli pompuan ..ko mesti curik..pastue korang letak lada tue kat duit 5 sen tue..pastue korang bace ayat nie...aku nak gentel.. aku nak gentel...kasila aku merasakan...kasilah aku...zam suas saewe lueoa gentelira..paling berkesan guna lada hitam..ingat..guna LADA HITAM..ko baca.."shj aku gentel biji lada hitam ini seperti aku menggentel biji klentet si (nama pompuan tue) .tiada siapa bertanggungjawab melainkn aku.."

3) Min min fayamin kun kun fayakun, sahaja aku menggentel .......seolah olah aku menggentel .........si polan bin si polan.... tapi kene guna batu keci yg seakan² besar klentit..tak pon guna kacang hijau. syaratnya.....bahan yang digentel mesti dicuri

4) ucapkanlah 3x berturut-turt di depan si manga (lelaki atau perempuan), kemudian sentuhlah si mangsa, baik di bahu atau di mana pun boleh (tergantung pada kesempataan anda)... "Bismillahirahmannirahim (3x).. Waddu, waddi. Mani, manikah. Nyamang. Poledipuang, annadiang. Nyamaanna. kun fa ya kun"

5) bismillahhirahman nirrahim mimna minkum fatakum tagiha.. sahaja aku mengentel bili lada hitam ini, seperti aku mengentel biji kelentit(nama ataupun gambaran awek di depan mata) dan buatkanlah dia ghairah segairahnya di depan aku...nota:mesti gunakan biji lada hitam yang di curi di kedai,beli punya tak jalan..cuba,jangan tak cuba...

Pantangnya? satu je...jgn biarkan awek mematahkan sesuatu contoh pensel atau menarik rambut. Mati pucuk dibuatnya. Yang ingin try..semua atas risiko sendiri. Yang telah berjaya mungkin kebetulan dan ade masanya memang ayat ini berkesan.

Yang ingin menggunkan untuk tujuan jahat, ingat jgn sampai sendiri gali kubur sendiri. Yang saja nak testing utk suka2.. selamat mencuba. Yang rasa berdosa, jagn sesekali mencuba.

2 Comments:

pendosa said...

Dengan ini saya pulangkan balik semua yg bathil yg telah saya ambil dari awak yg ada pada saya dan keluarga saya dan sesiapa yg terkena melalui saya..saya pulangkan balik semuanya..maaf

Mohd Wadi said...

Dengan ini saya pulangkan balik semua yg bathil yg telah saya ambil dari awak yg ada pada saya dan keluarga saya dan sesiapa yg terkena melalui saya..saya pulangkan balik semuanya..saya ambil yang haq sahaja..